Balandžio 20-22 d. vyko piligriminis žygis „100 Vilties kilometrų laiminant Lietuvą“, kurio šūkis –„Žygiuok su malda, džiaugsmu, viltimi!“. Žygio vedlys ir jaunimo draugas pranciškonas brolis Paulius Vaineikis. Žygyje dalyvavo jaunimo grupelės iš Vilniaus, Žemaičių Naumiesčio, Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono. Kartu žygiavo Europos skautai. Žygį organizavo Klaipėdos miesto bendrojo ugdymo mokyklų tikybos mokytojai, Mažesniųjų brolių ordino Lietuvos šv. Kazimiero provincijos Klaipėdos šv. Pranciškaus Asyžiečio vienuolynas, Nidos kultūros ir turizmo informacijos centras ,,Agila“ kartu su Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centru.

Žygį sudarė trys etapai:

1 etapas balandžio 20 d. Nida – Pervalka
2 etapas balandžio 21 d. Pervalka – Juodkrantė
3 etapas balandžio 22 d. Juodkrantė – Klaipėda

Atvykus į Nidą buvome nustebinti mus pasitikusiais svečiais. Bendruomenės salėje mūsų laukė Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas, Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis, Nidos bažnyčios klebonas Rimvydas Adomavičius. Po pasveikinimo rinkomės bendrai maldai šv. Mišiose, po kurių prasidėjo piligriminė kelionė Pervalkos link. Pakeliui užsukome į Preilos – Pervalkos bendruomenės namus, kur mus pasitiko renginių organizatorė Preiloje Sandra Lakavičiūtė, kuri vaišino arbata, pristatė čia gyvenančių neringiškių moterų žiemos vakarais nunertą spalvingą antklodę.

Gerai pailsėję Pervalkoje, rytą pradėjome giesme ir malda. Po sočių pusryčių iškeliavome į pajūrį ir vykdėme švaros akciją „Darom“. Pakeliui aplankėme Kuršių Nerijos nacionaliniame parke esančias Mirusias kopas. Atvykę į Juodkrantę, dalyvavome šv. Mišiose Juodkrantės bažnyčioje, o vakare dalyvavome „LUX“ vakarėlyje, kuriame linksminomės kartu su svečiais iš Vinetu kaimo.

Trečiąją žygio dieną  pradėjome šv. Mišiomis. Mūsų laukė paskutinis 20 km etapas maršrutu  Juodkrantė – Klaipėda, kuriuos įveikus pasiekėme savo mylimą miestą Klaipėdą. Pakeliui aplankėme Alksnynės bunkerių tinklą.

Piligriminio žygio metu rožinio, gailestingumo vainikėlio maldoje apkabinome Tėvynę Lietuvą, meldėmės už pasaulio taiką, jaunimą, šeimas, ligonius, geradarius.

2018 m. rugpjūčio 24-26 d. tęsime piligriminį žygį „100 Vilties kilometrų laiminant Lietuvą“ laukiant popiežiaus Pranciškaus vizito mūsų brangioje Tėvynėje (detalesnė informaciją pateiksime vėliau).